Vállalati önkéntesség

Cégünk a vállalati önkéntes programok és a karitatív csapatépítés  egyik zászlóvivője, hiszen meghonosításában jelentős szerepet játszott. Napjainkra egyre többen ismerik a fogalmat, azonban ritka az a vállalati önkéntes program, mely stratégiai szinten is kapcsolódik egy-egy cég vállalati célkitűzéseihez. Legfőbb feladatunk, hogy a for- és nonprofit szféra szereplőinek igényeit összehangoljuk, testre szabottan kiszolgáljuk. Mindezt olyan módon tegyük, hogy egy-egy projekt a közösségi érdekek érvényesülése mellett  stratégiába ágyazottan, a HR célokkal összhangban, egyéb hozadékkal is párosuljon ügyfeleink számára.

 

A cég munkatársai nemcsak az együttműködésfejlesztés terén rendelkeznek széles körű tapasztalatokkal, hanem meglévő CSR ismereteiket is elmélyítették annak érdekében, hogy a vállalati önkéntes és karitatív csapatépítő programok minél nagyobb hozzáadott értékkel bírjanak mind az ügyfél, mind a fogadó szervezet, mind a közösség számára.

 

Az Outdoor Mission 2009-ben indította útjára CSR Train the trainer programját, mely  a hazai tréningpiacon elsőként a karitatív csapatépítés tematikáját oktatja. 2010-ben elsőként végeztünk kvalitatív kutatást a vállalati önkéntességben aktív hazai cégek körében.

 

Tapasztalataink alapján a vállalati önkéntes programok legfőbb hozadéka:

  • az együttműködés fejlesztése
  •  egymás jobb megismerését és nagyobb nyitottság kialakulása
  • az elhivatottság, lojalitás elmélyedését, valamint fluktuáció csökkenése
  • a közös maradandó alkotás, mely egyben fejleszti az egyéni készségeket
  • kizökkenés a hétköznapokból, melynek hatására a munkavállalók energiával töltődnek fel és egy kellemes élménnyel gazdagodnak

 

Milyen jellegű képzésbe ágyazható be a közösségi célú tevékenység?

  • élményalapú outdoor program
  •  ismeretterjesztés
  • előre meghatározott célok alapján csapatépítő program
  • projektmenedzsment
  • vezetésfejlesztés
  • egyéni készségfejlesztés